Monday, May 25, 2015

LIRIK THE VOCAL OUT : SI SEMBANG KENCANG

\




Artis : Vocal Out
Lirik : The Mentadak Biru



Asal masuk cerita
Cerita Lawin
Ini kisah si sembang kencang ?
Kencang ? huh !
Buat lupe nampak ,, check


Dah dua raya aku bekerja
Kerja katanya untuk sejahtera
Hilang komen hilang komentar
Fikiran rakus mula menjelma
Cerita asal semua boleh hadam
Bila buka sebenar lain ceritanya
Kelentong ?
Belum masa untuk menghitung
Iyaa ..
Aku dilabel masih belum faham
Belum hadam satu kalam
Apa lagi dua kalam
Tiga, empat semuanya 40
Rase lahh..


Cerita ini cerita si sembang kencang
Sembang sembang aja tapi habuk tadak
Mane pergi ?
Sembang sampai subuh qiam pun terlepas
Tentatifnya sudah lari
Postmortem takde guna semua same saja
Kira ape entah diorang ni
Sembang lagi
Sembang lagi
Sembang laa...



[CHORUS]

Cerita in cerita si sembang kencang
Kencangnya kalah ribut taufan
Sembang sana sini
Habuk takde
Bile orang lain menang
Diungkit ungkit buku sila
Pancung sana pancung  sini
Lidah satu aksi macam dua tangan
Semua orang salah
Die saja betul
Big bob nye kuat tapi ..
Die pun same
Macam pak pandir
Buat lawak tapi tak tuju diri sendiri
Aksi tonjol tak hiburkan hati
Lagi sakit hati
Lebih baik balik tidur aje laa
Takpe korang teruskan sembang sembang


Hari ini minggu ini
Minggu kenangan dengan yang lain
Mereka happy ade hidup pengalaman sendiri
Di mana ? di sini la
Tempat untuk timbul pengalaman
Segala memori tapi disalah anggap perbuatan ku ini
Ajaibnya aku sekufu lain
Mungkin otak ku tak sama tapi darah kite serupa
Tujuan same ape lagi?
Nak ikut semua kau betul
Akhir hidup aku tergadai
Habuk pun tadak
Ape aku nak cerita sama anak aku
Adik aku mak ayah aku
Nothing sweet
Orang lain celebrate kaw kaw
Takkan kau tak nak ?
Actually who are loser now?


Bingung bingung sudah aku
Aku bagai ditarik tali
Tak tau mane nak pergi
Serba salah keduanya
Kanan kiri ?
Alaaa...
Mane nak pergi  ni??
Itulah kawan lagi dengan budak kuat sembang
Mulut manis tapi tiada guna
Orang pun mulut manis
Kenapa they have something to gain? Huh
Ceh malas nak cerita
Lu pikir la sendiri


Salam


[CHORUS] 3X


Maaf la wei..

Pirahhhh !!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...