Saturday, December 10, 2011

TITAS FINAL PRESENTATION...DONE!!!

Assalamualaikum. Alhamdulilah. Pada hari khamis (1 Disember 2011) yang lalu, saya bersama teman yang lain yang terdiri daripada 6 orang cina (Kc, Thong,Tan, Koo, Man,Siew), seorang india kristian (Joshua) dan saya telah pun berjaya membentangkan tugasan yang bertajuk China Civilization (Part 2). Tugasan ini banyak memberi peluang kepada terutamanya untuk mengenali bumi China. Selain membentuk kami untuk meningkatkan keyakinan di hadapan audiens, kumpulan ini telah berjaya membuatkan saya mendekati ilmu pengetahuan dan mengeratkan lagi hubungan kami dalam kumpulan. Sehingga kini, kami masih lagi berkongsi ilmu antara satu sama lain.

Alhamdulillah, sebagai ahli termuda dalam kumpulan ini, saya telah berusaha sedaya yang mampu dengan bantuan Ilahi, saya mampu menyampaikan pembentangan dengan baik sekali. Syukur ke hadrat Ilahi, saya dan Kc diangkat sebagai The Best Presenter dalam kumpulan ini. Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan ini pada ketika itu. Dengan itu, saya ingin berkongsi sedikit ilmu yang saya perolehi dengan anda semua. Semoga dokuman ini dapat memberi manfaat kepada semua.Insya Allah.













No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...